Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 15 mei 2018

De Schepper - Jouw Statement


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en dierbaar kind, in dit moment is Overgave de grote Gave.

Overgave aan de Stroom van het Leven.
Overgave aan het Leven zelf.
Overgave aan de Onvoorwaardelijke Liefde die je bent.
Overgave aan alles waar jij je tot nog toe, tegen hebt verzet.

Overgave aan je Zelf, want jij bent in Mij en Ik ben in jou.
En het belangrijkste, Overgave aan het Licht en de Liefde, want het is het enige dat bestaat.

Overgave is, volgens jou, het meest ‘moeilijke’ om te doen.
Je wantrouwt, je twijfelt, je ‘denkt’ doe ik er wel goed aan, wat als….!

En waar lief kind, denk je dat dit alles vandaan komt? Juist! Uit de illusie, waar jij niet meer thuis hoort.

Ga staan, rek je uit, met je gezicht naar de Zon. Doe je ogen dicht, strek je armen uit en zeg luid en duidelijk: ‘Ik geef me over, vol Vertrouwen’!

Blijf even zo staan, met de Aandacht naar het Licht en de Liefde van je Hart en voel hoe de Blijdschap die opborrelt, door de Keuze die je hebt gemaakt.

Het Statement voor de Onvoorwaardelijke Liefde die je bent. Wat kan er mooier zijn!!

Voel het, Beleef het, Ervaar het, op jouw Unieke manier. En je kunt dit zo vaak doen, als je wilt, je kunt aan dit bevrijdende Gevoel niet verslaafd raken.

Het Statement is wat je bent. Houd intens veel van je Zelf, want hoe meer jij van je Zelf houd, hoe Blijer jij je Voelt en hoe meer je betekent voor de Nieuwe Aarde en al haar Leven.

Voel de Compassie voor je Zelf en voor alles wat je hebt ervaren vanaf de Begintijd, tot in het Nu. Het heeft je tot Hier gebracht.

Jij bent nooit inruilbaar, jij bent Uniek in Eenheid en daar geef jij je aan over, voor Eeuwig.

Welkom thuis lief kind.

De Schepper van Al wat Is

1 opmerking:

  1. Lieve Martha, hartstikke bedankt voor de mooie boodschap 💜 💛 💜

    BeantwoordenVerwijderen