Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 23 mei 2018

De Schepper - Het Hart dat de 'ogen' opent


 Lieve ogen die dit lezen,

Zover als je kijkt lief kind, zo ver kun je gaan. En dan met de ‘ogen’ van het Hart, en niet met de ogen van het lichaam, die gevormd wordt door limieten.

De ‘ogen’ van jouw Hart lief Wonderbaarlijk kind, kunnen verder kijken dan jij ‘denkt’ te kunnen kijken.

Het Hart kent geen limieten, het ziet de Eindeloosheid van de Eeuwigheid.

De ‘ogen’ van jouw Hart ‘zien’ wat de ogen van je lichaam onmogelijk kunnen zien en dat brengt Compassie en Vreugde, waar jij van overvloeit.

Jij bent een Prachtig, oneindig Liefdevol Lichtwezen en jouw ‘ogen’ van jouw Hart kennen geen grenzen, alleen Eeuwigheid die Eindeloos is.

Het kan niet genoeg en vaak benadrukt worden. Jij bent Onvoorwaardelijke Liefde, want ik heb je naar Mijn Evenbeeld geschapen en ik BEN Liefdesenergie, dus ben jij dat ook.

Jij hebt gekozen om zonder Mij de ervaring op te doen van de illusie. Om zonder Mij en de Liefde die je bent te kunnen leven.

Dat werd overleven, want alles verzonk in de vergetelheid.

Behalve de Liefde in je Hart die als een Lichtje bleef branden, diep in jou, want Liefde is niet te vernietigen, nog te vergeten, ze is blijvend. Er bestaat niets anders.

Want dan zou jij niet kunnen bestaan, want dan zou de voeding van de Liefde afgesneden zijn.

Ik zou je dan in de steek gelaten hebben en dat is ONMOGELIJK!

Daarom heb Ik jou de Keuzevrijheid meegegeven in de wetenschap dat jij de weg naar de herinnering van je Thuis, weer terug zou vinden.

En dat is bezig te gebeuren in elk moment. Want het overleven in de illusie, heeft gemaakt, dat jij je opgesplitst hebt in deeltjes. En al deze deeltjes dienen wakker te worden en zich opnieuw samen te voegen tot één.

Daar heb jij met al je deeltjes, bewust of onbewust, voor gekozen en het gaat volgens Mijn Plan en onder Mijn regie.

Weet dus, dat alles goed is. Er wordt Oneindig veel van je Gehouden.

De schepper van Al wat is


3 opmerkingen: