Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 10 april 2018

De Schepper - Bevrijding

 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, door de verhogende Energieën is je slaap vaak onderbroken en samen met wat er omhoog komt uit het diepst van je celletjes, heb je dan het gevoel dat je de hele dag zou kunnen slapen.

Je ritme is in de war, je lichaam is in de war, wat allerlei vervelende klachten kan veroorzaken waardoor jij je niet bepaalt fit zult voelen.

Maar je mag bedenken lief dierbaar kind, dat de slaap voor twaalf uur, dubbel telt.

Dus als jij eerder naar bed gaat en je ontspant met fijne muziek of iets anders dat bij je past en je valt om, laten we zeggen tien uur in slaap, dan heb je om twaalf uur al vier uur geslapen.

De eerste slaap uurtjes zijn vaak de diepste slaap uurtjes, daarna zal het wat onregelmatig doorgaan, maar om zes uur heb jij tien uur gerust. Dat mag voldoende zijn.

Het is natuurlijk je eigen Keuze en jouw Uniekheid en waar jij staat telt ook mee, maar het gaat erom, dat je goed voor jezelf zorgt.

En je mag stoppen met zorgen maken en op elk pijntje letten en jezelf bang maken, want dat heeft geen zin, behalve dat jij de illusie inzakt en dat is niet wat je wilt en waar je voor verdient.

Jij hebt van Mij alle gereedschap mee gekregen om deze cyclus door te komen, waar je eigenlijk heel Blij van mag worden, want er worden restjes weggewerkt en dat is heel bevrijdend als jij het toelaat.

Laat alles maar komen wat er komt en hecht je er niet aan, hou jezelf voortdurend voor, dit is van de illusie en wil verdwijnen.

Dit is niet wat ik Nu ben, maar wat ik was. Ik ben Onvoorwaardelijke Liefde in Eenheid voor Eeuwig.

Geef het vol bereidheid af aan Ons en vraag Ons je te helpen en weet dat alles goed is zoals het is. Mijn Plan is voor jou Hoogste Goed en dat van het Grote Geheel.

De Schepper van Al Wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten