Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 28 april 2018

De Schepper - Aangereikt krijgen en doorgeven


Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en Dierbaar kind, jij weet dat jij Onlosmakelijk met Mij bent Verbonden en dat Ik jou heb Geschapen naar Mijn Evenbeeld.

Jij bent niet anders dan Mij, maat gelijk aan Mij en kunt Alles wat Ik ook kan.
Het Lijntje dat jou met Mij verbindt is een Goddelijk Lijntje en kan nóóit verbroken worden. Hoe en wat jij ook over je Zelf ‘denkt’!

Via dit Goddelijke Lijntje krijgt jouw Goddelijke Zijn aangereikt, wat jij mag doorgeven, op jouw eigen Unieke manier. Niets meer en niets minder.

Verder hoef jij niets te doen, of te leren. Jij zit in het Proces van Ascentie, dat Eeuwig doorgaat, volgens Mijn Plan.

Ascenderen is verdergaan in volledige Herinnering van wat en wie jij bent, Onvoorwaardelijke Liefde.

Die herinneringen keert voor jou en al je deeltjes en medereizigers, op eigen tempo en eigen Unieke Wijze terug.

Als deze Herinnering, in Eenheid volledig terug is begint het eigenlijke Actieproces.

Deze Herinnering is een terugkeer uit de illusie van de illusie, waar jij in Eenheid voor hebt gekozen om te ervaren. En zoals je weet, hoort de vergetelheid daarbij.

Jij staat met al je deeltjes en medereizigers, allemaal op eigen Unieke plek in de Herinnering aan de Onvoorwaardelijke Liefde in Eenheid en Eeuwigheid.

Daarin bestaat geen competitie, want dat is illusie. Maar wel samenwerking, luisteren naar elkaar en elkaar respecteren. Deze overgang is niet gemakkelijk, maar jij en al je deeltjes en medereizigers hebben deze overgang te maken.

Als jij, op de plek waar jij staat, voelt vanuit het Licht en de Liefde van je Hart dat je een Inzicht krijgt aangereikt, dan mag jij zeker weten, dat je dit mag doorgeven.

Door te schrijven, te spreken of wat in jouw Uniekheid goed voelt, maar dat is echt alles wat je nodig hebt te doen.

Je kunt er volledig op Vertrouwen dat voor de Verspreiding wordt gezorgd en dat het daar terecht komt waar het nodig is en zijn werk kan doen.

Jij bent een Goddelijk instrument en mag je Goddelijkheid eren, maar niet wat jij als Inzicht binnen krijgt, bij je deeltjes en Medereizigers, als het ware, doordrukt als DE Ultieme Waarheid.

Dan doe jij jouw Inzicht teniet, want het is niet van jou, maar komt van Mijn Plan. En het is ook voor jou bestemd, sla je Zelf daarin niet over.

Neem aan wat je gevoel je laat weten en geef het door, dat is Onvoorwaardelijke Liefde, gestoeld op Vertrouwen.

De Schepper van Al wat Is

1 opmerking: