Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 21 maart 2018

De Schepper - De menselijke taal


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder kind, jij weet dat de menselijke taal nooit toereikend is voor het weergeven van wat zich achter de steeds dunner wordende sluier bevindt.

Jij weet, dat jij Onlosmakelijk met Mij bent verbonden, omdat Ik de Vader ben en jij in Eenheid, Mijn kind. Jij bent door Mij, naar Mijn Evenbeeld geschapen en er is niets, wat Ik Ben en jij niet zou zijn. Mijn Zijn is jouw Zijn. Mijn Eeuwigheid is jouw Eeuwigheid. Mijn Onvoorwaardelijke Liefde is de jouwe.

Jij bent het alleen vergeten, in de vergetelheid van de illusie, maar iets vergeten betekent niet dat het niet Bestaat.

Er IS alleen maar Onvoorwaardelijke Liefde, want dat is het Bestaan in Compleetheid en Eenheid voor Eeuwig.

Jij bent in Eenheid bezig deze Herinnering, op eigen Unieke Wijze, stukje bij beetje, terug te ontvangen. En dat is het Proces waar jij, in Eenheid helemaal in zit.

Jouw taal is in Eenheid, heel bloemrijk en mooi, maar niet toereikend om weer te geven, wat zich achter de sluier bevindt.

En omdat jouw Uniekheid en de Uniekheid van al je deeltjes maken, dat er verschillende bloemrijke, prachtige manieren ontstaan, van weergave van de Eeuwigheid en de Onvoorwaardelijke Liefde enzovoorts, komt het eropaan, te voelen met je Hart, wat met jou resoneert. Wat voor jou het fijnste en meest aansprekende is.

Heb jij dat gevonden, dan wil dat niet zeggen, dat al de andere bloemrijke weergaves, niet waar zijn. Natuurlijk niet, ze resoneren niet met jou, dat is wat het betekent, ze zijn niet fout.

Het geeft jouw Uniekheid weer, zoals dat ook met jouw versie vanuit jouw ervaringen het geval is.

Jij verliest bijvoorbeeld een dierbare en in jouw Uniekheid verwerk jij dit verdriet. Als jij dit zou proberen door te geven als het ultieme verdriet, dan zal dit op weerstand stuiten, omdat het jouw verdriet is en niet het verdriet van een ander.

Weer de Uniekheid die maakt dat het jouw Unieke belevenis is en dit geld voor alle ervaringen.

Heb Respect en toon Compassie voor de Uniekheid van al je deeltjes, want zij zijn hierin net zo Uniek als jij.

De Schepper van AL Wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten