Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 23 februari 2018

De Schepper - Verlichting


 Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, dierbaar kind, het is nodig voor Mij, jou er telkens weer te herinneren, aan Mijn Onvoorwaardelijke Liefde voor jou, die voor Eeuwig is en waar jij nooit verandering in kunt aanbrengen, of je Zelf in kunt verbeteren.

Dat is ten enenmale onmogelijk, want Ik Schep uitsluitend vanuit Mijn Energie van Licht en Liefde en Schep dus uitsluitend Volmaaktheid.

En jij bent uit Mijn Energie van Licht en Liefde Geschapen en aangezien Ik uitsluitend Volmaaktheid kan Scheppen, ben jij dus ook Volmaakt naar Mijn Evenbeeld Geschapen. In jouw herken Ik Mijn Zelf, in jou vind Ik Mijn Vreugde.

Vaak wordt gemeend dat jij naar Verlichting hoort te streven, maar Verlichting lief kind, daar hoef je niet naar te streven, want jij bent al in elk moment Verlicht.

Jij bent alleen een heleboel herinnering aangaande jouw Verlichting,  kwijt.

Maar onder de sluier zal Verlichting (NOG) niet tevoorschijn komen.
Dat wil echter NIET zeggen, dat je niet Verlicht BENT!
Maar waarom zou je streven, naar iets, dat je in wezen, al bent?

Alles accepteren wat er in elk moment gebeurt in je leven, laten stromen en meegaan met de stroom, vol Vertrouwen, zonder verzet is het grootste cadeau wat jij je Zelf en het Grote Geheel kunt geven.

Je mag je erop Verheugen dat je in elk moment al Volmaakt bent en als je dat Gelooft en Aanvaard dan gebeuren er Wonderen, waar je met de neus bovenop staat, want dan stel jij je ervoor open.

En dat is wat Ik jullie toewens! Geloof, Hoop en Vertrouwen dat alles goed is in elk moment, dat er volledig voor je gezorgd wordt.

En weet dus zeker, dat ALLES goed is in jouw Wereld in elk Moment.

De Schepper van Al wat Is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten