Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 4 november 2017

De Schepper - Overtuigingen

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en heel bijzonder kind, jij bent voor Mij het meest Dierbare en Schoonste aller Scheppingen. De Kroon op Mijn Schepping, want door jou in Uniekheid en Eenheid, zie ik Mijn Energie in Beeld.

Energie werkt niet in Beelden maar is gewoon Energie en gaat Eeuwig door zich in Licht en Liefde te vermeerderen. Energie is dicht of vloeibaar en alles daartussen.

Jouw lichaam is in Uniekheid en Eenheid verdichte Energie. Jouw Ziel daarentegen is vloeibaar en heeft jou in Uniekheid en Eenheid teruggeleid naar de herinnering van wie en wat je bent voor Eeuwig.

Jij hebt Mij in Uniekheid en Eenheid verzocht, te mogen ervaren, hoe het zou zijn zonder Onze Eeuwige Verbinding te kunnen leven.

Dit was en is en zal natuurlijk altijd ONMOGELIJK zijn en blijven. Daarom heb Ik jouw Moeder Aarde geschonken als een Planeet van de Vrije Keuze, om Mijn Innig Geliefd kind in Uniekheid en Eenheid deze ervaring te geven.

Maar vanwege de Onmogelijkheid van afscheiding van Mij, is het Lichtje van de Liefde stil en diep in jou, in Uniekheid en Eenheid blijven branden.

Het is niet meer nodig de illusie te verduidelijken want die is bezig om zich op te laten nemen in het Licht en de Liefde. Maar het is nog steeds nodig om jou eraan te herinneren, dat in je Hart wonen onder de schijnwerpers van Licht en Liefde en alles wat eruit voortvloeit, de enige optie is in het NU.

Wanneer jij nog pendelt tussen de illusie en je Hart, heeft dat te maken met diepe overtuigingen, die je meegenomen hebt uit de illusie. Voortgekomen uit wantrouwen, angst enzovoorts.

En deze diepe overtuigingen komen NU in het bijzonder naar boven als kleine restjes uit lang vervlogen tijden.

Wees volkomen bereid hier niet in te gaan hangen, maar ze vol blijdschap en Licht en Liefde in Uniekheid en Eenheid te laten gaan.

Ze zullen voorbijkomen als een windvlaag die weer afzwakt, tot de volgende windvlaag. Alles verloopt volgens Mijn Plan en dit Plan (Mijn Energie) kent geen fouten. Alles is goed zoals het is en zoals het komt, laat het gaan en je zult geholpen worden als jij dit vraagt en aan geeft.
Weet dat je nooit alleen bent en als jij iets als ‘moeilijk’ ervaart, je het ook ‘moeilijk’ zult vinden, want het is maar een ‘gedachte’, waar jij kracht aan geeft.

Blijf verenigt met Mijn Energie, zet die Intentie zo vaak als jij het in Uniekheid en Eenheid nodig hebt. IK BEN BIJ JE!


De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten