Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 6 oktober 2017

De Schepper - Licht en Liefde

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, de groeiende verspreiding van Licht en de daaruit voortvloeiende Liefde maakt, dat de Energie versnellingen steeds sneller gaan en in veel verschillende vormen.

Het verspreiden van Liefde vanuit het Licht betekent een aanvraag van de verhoging van de energiefrequentie, vanuit de Uniekheid van een ieder van je deeltjes en van je Zelf.

Je zult nooit meer Energie updates ontvangen dan je aan kunt. En dat is vanwege de Uniekheid heel verschillend. Niet al je deeltjes en jij staan op dezelfde plek op hun pad.

Maar in Mijn Plan zitten geen fouten, alleen Liefde, pure Onvoorwaardelijke Liefde. Iets anders is onmogelijk, want alleen Liefde bestaat, alles is Liefde.

Hoe kan het dan zijn lief kind, dat jou twijfel nog vaak zo groot is en probeer je nog steeds te verstoppen wie en wat je bent? Namelijk Licht en Liefde!

Je maakt het jezelf alleen maar ‘moeilijker’ en 'zwaarder' en dat verdien je niet.

En het is ook totaal overbodig. Je houd dan ook stevig vast aan iets, waaraan jij geen houvast kunt vinden. Alleen de Liefde kan je houvast bieden en Stabiliteit en Rust en Vrede.

Geen wonder dat je dan het gevoel hebt, dat je tussen de wal en het schip hangt. Je kiest niet echt en houd nog steeds een slag om de arm.

Ik zal jou nooit dwingen om de juiste keuze voor de Licht en de Liefde te maken, maar ik zal deze keuze blijven aanreiken, want ik weet, dat je uiteindelijk zult kiezen voor het Licht en de Liefde in je Hart.

Het is de herinnering die bij je terug komt, dat jij nooit weggeweest bent bij Mij, maar gekozen hebt voor een ervaring ZONDER Mij. Een droom, die illusie heet en meer een nachtmerrie is dan iets anders.

Ze heeft allang geen bestaansrecht meer en heeft dit eigenlijk nooit gehad. Ze is aan het verdwijnen, dus laat haar gaan.

Richt je op je Centrum van Kracht in je Hart, waar je Thuis is en waar het Licht en de Liefde die jij bent in Eenheid en Uniekheid, een Waarheid is.


De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten