Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 5 oktober 2017

De Schepper - Jij bent Volmaakt

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief dierbaar kind, Hoe vaak 'denk' of zeg jij: 'Als ik die cursus of die workshop ga volgen, ben ik weer een stukje wijzer en beter enzovoorts.

Of: 'Als ik dat boek ga lezen of die muziek beluister en mijzelf lid maak van die groepen, dan steek ik weer meer op.

Of het omgekeerde: Áls ik die lessen gevolgd heb, dan kan ik ze zelf doorgeven en kan ik er geld voor vragen en krijg ik gemakkelijker wat ik graag zou willen in mijn leven.

Of: 'Als ik een boek ga schrijven over mijn leven en mijn ervaringen, dan ga ik het naar een uitgever sturen en als het dan word uitgebracht verdien ik weer een extra centje.

Of misschien: 'Ik heb al zoveel geleerd in mijn leven en Wijsheid gehaald uit mijn ervaringen, dat ik met gemak Workshops op kan zetten voor bepaalde onderdelen en dan verdien ik lekker wat bij.

Denk je niet lief kind, dat jij dit in zijn geheel kunt en mag zien als een zoeken en werken, omdat je vind dat je nog steeds niet goed en wijs genoeg bent?

En denk je niet, dat geld vragen voor wat dan ook, meer gericht is op het geld voor jezelf en je het dan afdekt met de mantel van iets aanbieden, waarvan jij denkt, dat de ander het niet heeft of weet.

Mijn lief kind, dit is een heel complex onderwerp en heeft ook veel te maken met het geld dat nog een belangrijke rol in de illusie speelt en kennelijk ook nog bij jou, al woon je in je Hart.

Er is niets mis mee, als je wat voor studie dan ook, waarmee je resoneert in je Hart, te gaan volgen. Maar wat is de intentie? Doe je het alleen maar om jezelf de kans te geven, vanuit resonantie, dit betreffende onderdeel te leren kennen en proeven, uitsluitend voor jezelf?

Of doe je het om vervolgens, met 'verborgen agenda', om er in een eventuele praktijk, je medereiziger voor geld iets mee aan te bieden. Iets waarvan jij 'denkt' dat je medereiziger het niet heeft of weet. Zodat jij het niet meer zo ‘moeilijk’ hebt?

Denk hier eens eerlijk over na, dat mag! Iets tegen betaling aanbieden, vanuit je eigen opgedane ervaringen en verkregen LevensWijsheid, hoe voelt dat?

Je hebt het gratis gekregen, je kent het pad van je medereiziger niet en we hebben het over jouw eigen Ervaringen.

Je weet dat alles wat je geeft aan je medereiziger, geef je aan jezelf, want jullie zijn EEN. Andersom geld precies hetzelfde, alles wat jij vraagt van de ander, vraag je van jezelf.

Zou het misschien een gebrek aan Vertrouwen zijn, dat er altijd voor je gezorgd word? Zodat je gaat denken, dat je toch wel liever een achterdeurtje nodig hebt, waarin je iets achter de hand houd, voor als…….!

Mijn lief kind, ik heb je Volmaakt Geschapen naar Mijn Evenbeeld, er is niets, wat jij daaraan hoeft toe te voegen, want Volmaakt is Volmaakt. Jij bent Liefde en alles is Liefde, er bestaat niets anders.

Er bestaat in dit hierboven beschrevene geen goed of fout, geen beter of slechter. Alleen maar de vraag: ‘Hoe kom ik NOG dichter bij mijn Zelf, de Liefde die ik ben en hoe kan ik van daaruit NOG beter meewerken aan het bouwen van het Nieuwe Paradijs op Aarde?

Wat kan ik nog meer doen, voor het grote geheel te beginnen met de medereizigers in mijn omgeving. Voor jou word altijd gezorgd en je zult niets tekort komen. Je kunt wel ‘denken’ dat je tekort komt, vooral als je vergeet te kijken naar de dingen die er WEL zijn in je leven, die geen cent kosten en uit Pure Liefde zijn ontstaan.

Een heleboel om over te mediteren, of niet, het blijft een keuze, maar je mag rustig geloven dat jouw wereld Perfect is in elk moment, vanuit Eenheid en Uniekheid

De Schepper van Al wat Is


4 opmerkingen: