Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 23 september 2017

De Schepper - Ziek zijn

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, gevoelig kind, vele van je medereizigers zijn ziek en misschien jij ook lief kind. Ziekte kent vele variaties. Ziek zijn is en blijft van de illusie.

Van heel ernstig, vanuit de illusie gezegd en bekeken, naar chronisch. Geestelijk of lichamelijk. En zo kun je doorgaan.

In de eerste plaats lief kind, als jij langdurige klachten hebt, is het goed een arts te bezoeken. Maar niet om de verantwoordelijkheid bij de arts te leggen, maar om vanuit eigen verantwoordelijkheid je te laten nakijken door iemand die een beetje meer kennis heeft over het menselijk lichaam en haar werking.

En het kan je de geruststelling geven die je net even nodig hebt, dat er niets aan de hand is.

Het kan ook zijn dat de arts het verstandig vind de klacht(en) verder te onderzoeken. Maar je mag altijd bedenken, wat de uitslag ook is, dat jij uiteindelijk de beslissing hebt wat je toelaat of niet.

Vaak zie ik gebeuren dat de angst zijn intrede doet bij een 'ziekte' die, volgens de arts die het ontdekt, levensbedreigend is.

Behalve dat de arts Mijn plek niet kan innemen, door jou te vertellen, wat je hebt te doen en te verwachten, is het van groot belang dat jij je mag realiseren, dat jouw angst bestaat uit 'angst voor de dood' maar meestal is de 'angst voor lijden' de grootste angst.

Ik kan je, voor zover jij verkiest ervoor open te gaan staan, zeggen dat 'dood' niet bestaat en dat weet jij eigenlijk wel, maar je bent in eerste instantie van slag door de, voor jou, nare boodschap.

Angst voor lijden brengt lijden lief kind en dat weet jij ook. Kom naar Mij lief kind, vertel me over je angsten en alles wat je bezig houd, maar dan ook werkelijk alles. Doe alsof Ik naast je zit en in zekere zin is dat ook zo, jij kunt het alleen (nog) niet zien. Wij zijn EEN Energieveld.

Vertel me alles en Ik zal naar je luisteren en het van je schouders nemen en je Rust schenken, broodnodige rust, die zal maken dat, wat er ook gebeurt, je zeker weet, dat je altijd veilig bent. En dat je zekerheid zult hebben: 'Elke Hand die me aanraakt, is een Helende Hand'!

En vanuit deze Rust, zul jij je keuzes maken die horen bij jouw Uniekheid.
Je zult je veilig en geborgen voelen.

Het kan gebeuren dat je medicatie nodig hebt, tijdelijk, maar dat is goed. Je zult weten wanneer het genoeg is geweest, want je verblijft in de Rust van je Hart en weet, dat je altijd veilig en geborgen bent in Mijn Hart.

De Schepper van Al Wat Is



Geen opmerkingen:

Een reactie posten