Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 5 september 2017

De Schepper - Meewerken

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn bijzonder en Liefdevol kind, het is zo prachtig voor Mij om te zien, hoe jij je best doet, om in je Hart te zijn en te blijven. Maar het is en blijft een keus, die jij maakt of niet.

Hierin bestaat geen goed of fout, jij gaat voelen, welke je keuze was en zult heel snel het besluit nemen, terug te keren naar je Hart.

En geloof me lief kind, het is geen onbewuste keuze, maar een bewuste keuze voor de Liefde te kiezen die je bent in elk moment. Onbewuste keuzes zijn de keuzes die gemaakt worden in de illusie, ondoordachte keuzes, die niet een grondbeginsel van Liefde in zich hebben.

Maar als jou Hart zich opent, word je, middels je gevoel in je Hart, je bewust van je keuzes, zodat je ze vanuit de Liefde die je bent kunt maken.

Je kunt medewerking geven aan je keuzes, door het fundament van Liefde toe te voegen.

Of je kunt jezelf tegen werken, door te weigeren in te zien, dat, wanneer jij je niet goed voelt, er een keuze aan ten grondslag ligt die niet vanuit de Liefde die je bent, gemaakt is.

Als jij jezelf Lief hebt, zoals je bent, dan weet je dat je het waard bent om Liefde te zijn. Er bestaat niets anders.

Ik merk op lief kind, dat jij jezelf in eenheid vaak tegen werkt. Dat jij jezelf gedachtes laat 'denken' (en ook dat is een keus) die maken, dat jij je niet goed gaat voelen over wat dan ook en gooit het dan op een slechte dag.

Maar er bestaan in je Hart geen slechte dagen, jij bent bezig de illusie, geheel en totaal te laten gaan. En dan zal het gebeuren, dat je gaat 'denken' dat je een slechte dag hebt of misschien werpt iet je helemaal uit de baan van Liefde.

Er is altijd de keuze mogelijkheid, om met alles wat je voelt en 'denkt' en ervaart, naar je Hart te gaan en het neer te leggen bij Mij.
Vertel Mij alles en laat de Liefde die je bent je de Heling geven, waar je naar verlangt. Je zult merken en voelen en ervaren dat de Engelen je omhelzen, de Verrezen Meesters je optillen, dat Ik naar je luister.

Want door de Eenheid die in en door alles is, ben jij het zelf die naar jou luistert, je omhelst jezelf en je tilt jezelf op.

In Eenheid is alles mogelijk voor jou, dus Vertrouw en weet dat jij in je Hart er altijd voor jezelf bent, in Eenheid met de Gehele lichtfamilie en Mij. En dat lief kind, gaat in de illusie niet lukken.


De schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten