Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 19 augustus 2017

De Schepper - "IK BEN.....".

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn geliefd en dierbaar kind, als Ik zeg: “IK BEN...”, dan Geloof je dat of niet. Het is een keus op een planeet van vrije keuze.

Als Ik zeg: “IK BEN....”, en daarin ligt alles besloten, werkelijk ALLES, in Liefde en Licht voor alle Eeuwigheid, dan mag je dat Geloven, of niet. Het blijft voor Eeuwig de Waarheid.

Als Ik zeg: “In deze beslotenheid lig ook jij in Eenheid besloten, dan mag je dat Geloven, of niet. Het is en blijft een keuze.

Als Ik zeg: “Dat alles in Mij besloten ALTIJD Heel, Compleet en Volmaakt is, mag je dat Geloven, of niet. Je hebt die Vrijheid.

Als Ik zeg: “Dat jij in Onvoorwaardelijke Waarheid en Liefde, ALTIJD Heel, Compleet en Volmaakt bent, dan mag je dat Geloven of niet. Het BLIJFT de Waarheid voor Eeuwig.

Als Ik zeg: “dat jij niets hoeft te doen, of te bereiken, of te lezen, of te leren, of te volgen, dan is dat Onvoorwaardelijke Liefdevolle Waarheid. Dat mag je Aanvaarden, of niet. De keuze is aan jou.

Als Ik zeg: “Dat jij vol Vertrouwen mee mag gaan met de stroom van het Leven, dan is dat Onvoorwaardelijke en Liefdevolle Waarheid.
Dat mag je Geloven, of niet, aan jou de keus.

Als Ik zeg: “Dat Onvoorwaardelijke Liefde ALLES is wat jij bent voor Eeuwig, dan betekent dat ALLES. Dat mag je Geloven en Aanvaarden, of niet, de keus is aan jou.

Als Ik zeg: “Dat er een Onmetelijke Hoeveelheid aan Liefde voor Eeuwig beschikbaar is voor jou in Eenheid, dan mag je dat Geloven, of niet. Het is jouw keuze.

Als Ik zeg: “Dat ALLES met ALLES is Verbonden in Onvoorwaardelijke Liefde tot in Eeuwigheid, dan mag jij je daarop afstemmen, of niet. De keus ligt bij jou.

Als Ik zeg: “De Eeuwigheid kent geen tijd, alleen het NU, dan is dat de meest Liefdevolle Waarheid, die er is. Je mag er voor kiezen, of niet. Het blijft de Waarheid voor Eeuwig.

Als Ik zeg: “Dat jij besloten ligt in deze Gehele WAARHEID, wat houd je dan nog tegen, om de keus te maken voor Eeuwig, je Thuis.


De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten