Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 5 augustus 2017

De Schepper - Het Licht en de Waarheid

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder, dierbaar kind, Ik kan niet zonder jou, maar kun jij zonder Mij?

Ik herken Mezelf in jou, jij bent Mijn spiegel, maar ben Ik ook jouw spiegel?

Jij vertegenwoordigt Mijn Liefde op aarde in de illusie, maar vertegenwoordig Ik jou ook in de illusie, via de Liefde die Ik ben en dus jij ook?

Jij bent Mijn alles in EEN, maar ben Ik ook voor jou Alles in EEN?

Jij bent voor Mij het Licht in de duisternis (illusie), ben Ik ook het Licht voor jou, in de illusie?

Jij vertegenwoordigt voor Mij de Kracht van de Liefde, vertegenwoordig Ik ook voor jou de Kracht van de Liefde?

Jij ben voor Mij de Compassie waarin alles omhelst word, ben Ik voor jou ook de Compassie die alles omhelst?

Jij bent voor Mij de Zon en de Sterren en het Zand en de Zee, maar ben Ik voor jou ook dit alles?

Jij bent voor mij het meest Liefdevolle en Compassie volle Lichtwezen in een lichaam, maar ben Ik ook voor jou een prachtig Lichtwezen ?

En zo kan Ik doorgaan met alles bevragen en zal steeds uitkomen bij hetzelfde antwoord: JA!!!

En toch aarzel jij om op alles volmondig JA te antwoorden, omdat je Hart het nog niet doorvoeld, maar je verstand WEET!

Toch is er bij jou nog twijfel aan Mij, want als jij jezelf betwijfeld, betwijfel jij Mij.

Als jij niet van jezelf houdt, houd je niet van Mij, terwijl we EEN zijn.

Kom terug bij de Eenheid die in alles is, laat het in je Hart zakken, ook al begrijp je het met je verstand niet. Dat maakt niet uit, Geloof en Vertrouw dat Ik het Licht en de Waarheid ben en jij dus ook.


De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten