Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 27 augustus 2017

Boodschap van de Moeder - Moederliefde

Mijn lief en zorgzaam Lichtwezen,

Ik wend Mij tot de moeders en andere mede opvoeders, en dat is eigenlijk jij en elke medereiziger.

Leer je kind om van zichzelf te houden, zoals Ik van jou houd, Onvoorwaardelijk.

Til je kind niet 'over het paard', zoals jij dit wel eens noemt, maar geef een gezonde eigen Liefde mee, door te laten zien hoe jij van jezelf houd.

Leer je kind respect te hebben voor alles wat leeft, dus ook voor zichzelf.
Leef het voor door het kind te respecteren en dan kan je respect terug vragen.

Leer naar je kind te luisteren, echt te luisteren, vooral naar de Wijsheid die het in veel gevallen in zich heeft. Net zoals Ik naar jou luister.

Leer je kind, zelfvertrouwen te ontwikkelen, door het te laten weten dat het goed is zoals het is. Zoals Ik het jou laat weten.

Leer het kind vrolijkheid en vreugde en lachen, heb plezier en aandacht voor het kind, net zoals Ik voor jou aandacht hebt, als jij erom vraagt.

Leer het kind, dat wat zij beleeft, vanuit de Lichtwereld, niet raar is en dat ze er gewoon over kan praten. Dit zullen niet alle kinderen in zich hebben op jonge leeftijd, maar laat het zijn.

Geef het kind alle Liefde die het verdient, knuffel veel, laat het kind voelen en weten dat je er altijd bent voor hem/haar en dat je van hem/haar houd.

Leef voor, hoe jij in het leven staat en laat zien dat je respect hebt voor al wat leeft. Dat je ongeacht huidskleur of ras Liefde in je geeft en deelt.

Laat zien dat jij van jezelf houd en jezelf respecteert en accepteert zoals je bent.

Laat zien en weten dat jij je ook wel eens vergist en dan een andere keus maakt en dat zoiets niet erg is.
Stel geen overbodige eisen aan je kind en leer het te kiezen vanuit het Hart en dat het niet erg is van keuze te veranderen, als het kind daarmee komt.

Ga vaste gesprekken aan, eens per dag, over de dag van het kind en over je eigen dag en laat zien en horen dat je er interesse in hebt.

Doe samen leuke dingen en geniet van elk moment dat je samen bent en laat ook het kind mee doen in de keuze van wat je samen gaat ondernemen.

Maar het allerbelangrijkste is, zelf sterk in je schoenen staan en in je Hart wonen en laten weten dat vergissingen mogen want je bent een mens.

Liefde door elk lijntje van het leven laten stromen en het Hart van je kind ermee over voeren is het mooiste dat jij aan je kind kunt geven. Want je geeft iets door waar jij Oneindig veel van hebt, Onuitputtelijk veel.


Ik hou van je, je Liefhebbende Moeder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten