Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 22 juli 2017

De Schepper - Resoneren

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn dierbaar, geliefd kind, als jij een boodschap, een mooi plaatje met bijpassende tekst, een lieve groet, onder ogen krijgt, mag je proberen in te voelen met je Hart gevoel, of het met je resoneert. Dat betekent of je er een fijn gevoel bij hebt en er blij van word.

Het is heel gemakkelijk om naar de naam van degene die het geplaatst heeft en het ogenblikkelijk af te wijzen. Zonder je af te vragen waar deze weerstand vandaan komt.

Want het mag duidelijk zijn dat de weerstand niet bij de naam zit, maar bij jou, het wil je iets vertellen en daar mag je naar kijken.

Oordelen over een naam is heel gemakkelijk, de naam staat je niet aan, je hebt 'dingen' gelezen of gehoord over 'de naam', Maar is dat geen oordeel en dan over jezelf?

Want persoonlijk de naam kennen, doe je niet, dus gaat het wederom om jezelf.

En al zou je de naam kennen, dan nog is het niet aan jou, te oordelen, want je haalt jezelf naar beneden.

Als Ik je vertel dat alles en ieder levend wezen een spiegel voor je is, dan meen Ik dat ook. En als jij het als dusdanig durft te zien, zul je merken, dat het je plezier verschaft en dat jij jezelf steeds beter leert kennen.

Het oordelen over de ander, is een oordeel over jezelf. Maar waarom zou jij over jezelf oordelen?

Jij bent een Geliefd Kind van Mij en vanuit Mijn Liefdesenergie geschapen. Ik herken Mezelf in jou en jij dus in Mij.

Waarom zou jij dit gaan veroordelen? Ik ken geen leugens, maar jij kunt wel 'denken' dat ik ongelijk hebt, wat dan weer een illusie gedeelte is en dus niet waar!

Alles wat Ik via deze channel aan je doorgeef is Eeuwig waar en als jij deze boodschappen leest en het resoneert niet met jou, dan mag jij jezelf afvragen waar de weerstand vandaan komt.

Het kan zijn, dat het niet bij je pad past, maar dat heeft niets met resoneren te maken. Er zijn vele paden die naar de Eeuwigheid leiden.

Dit is er één van!


De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen:

  1. Hoe is het toch mogelijk elke keer, dat je schrijft wat ik voel maar niet kan vertalen naar pen en geschrift, ik dan jou uit het diepst van mijn zijn, ik weet onze eerste ontmoeting nog waar ik nog vast zat en tegen je inging nu is het plaatje rond en vraag me af waar komen onze woorden vandaan wat geeft ons de kracht om het te verspreiden.

    BeantwoordenVerwijderen