Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 25 juli 2017

De Schepper - Overeenstemmimg

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en bijzonder dierbaar kind, als jij iets onderneemt, is het dan ook in overeenstemming met je Hart gevoel?

Het is niet gemakkelijk om bij je Hartgevoel te blijven, als je te maken hebt met de lineaire tijdslijn. Er is altijd haast en alles 'moet' en als je het niet 'moet' van jezelf, dan word het vaak 'willen'.

Dit zou je kunnen vervangen in: 'Ik kies ervoor om....'! Dat maakt de druk die erop ligt een stuk lager. En dus toegankelijker.

En heel vaak negeer jij je Hartgevoel en ben je niet eerlijk naar jezelf toe , je maakt het dan echt minder gemakkelijk.

Je gaat je niet erg prettig voelen, vraagt je af, waar dat vandaan komt. Ontdekt het en word vervolgens boos op jezelf, want jij 'moet' toch wel beter weten, vind je!

Dat zou allemaal veel gemakkelijker gaan als je niet zou proberen alles zelf te beslissen, op te lossen, en alles alleen te doen.

Er is een Plan voor deze Ascentie in een lichaam en dat Plan is van Mij. En Ik kan je verzekeren dat alles volgens dit Plan verloopt, omdat mijn hoogste prioriteit is, jou te helpen te Ontwaken.

Er zit een stroom dwars door je leven op Aarde en Ik blijf je uitnodigen met deze stroom mee te gaan, je te laten drijven en te stoppen met 'ja maar'....! Dat heeft geen enkele zin.

Ik denk een beter overzicht te hebben over jouw leven dan jijzelf. Geloof dit en vertrouw erop dat Mijn Plan Volmaakt is.

En diep bij jou van binnen is het ook jouw Plan. Je bent het alleen (nog) vergeten.

Geloof en Vertrouw dat alles voor jou hoogste goed en grootste vreugde gebeurt. En doe jezelf geen pijn. Dat heb ik nooit van je gevraagd, Nu niet en zal het nooit doen.

Jij bent Mijn mooiste en Liefste Kind, waarvan Ik in Eenheid Zielsveel houd.


De Schepper van Al wat Is

2 opmerkingen: