Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 4 juli 2017

De Schepper - liefde - Liefde - Onvoorwaardelijke Liefde

De Schepper – liefde – Liefde – Eeuwige Liefde

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn liefdevol kind, er zijn drie' soorten van Liefde.

En Ik spreek over soorten om je te helpen te kunnen onderscheiden wat er bedoelt word. Waar Ik mij bevind, bestaat alleen de Eeuwige Onvoorwaardelijke Liefde die Ik ben, in de vorm van Energie. En jij ook, in Eenheid, want jij bent naar Mijn Evenbeeld geschapen.

Maar zolang jij nog onder de sluier, afkomstig van de illusie, zit, is voor jou de Onvoorwaardelijke Liefde die in je Hart, vanuit het Licht is, kun jij (nog) niet de Liefde van de Eeuwigheid kennen. Wel dat de Liefde van je Hart voor Eeuwig bestaat, maar doorvoelen en helemaal ervaren kan nog niet.

Als je (nog) niet ontwaakt bent, je hart heeft zich (nog) niet geopend, word de Liefde van het Hart vaak verwisseld met de 'liefde' die je kent zonder een geopend Hart.

Als je dan een partner in je leven krijgt, dan 'denk' je dat je van diegene houd. Maar dit is geen Liefde vanuit het geopende Hart, maar verliefdheid.

Zodra je de persoon beter leert kennen, komen er scheurtjes in de 'liefde' want hij of zij blijkt toch niet zo te zijn als jij verwacht had. Het valt allemaal tegen en je gaat je aanpassen aan de ander, of je neemt afscheid en ondergaat weer een nieuwe teleurstelling. Iets wat je dacht te bezitten valt weg, of je verliest jezelf, door te blijven doorzetten, want misschien.....!

Pas als je Hart zich echt opent, kun je de echte Hartliefde voelen, de Liefde die deelt en niet probeert te veranderen, of te bezitten. Die de ander laat zijn wat die is en zichzelf blijft.

Natuurlijk kun je de liefde van je leven ontmoeten, tenminste dat denk je. Maar geloof me, als je hart zich opent voor de ervaring van de Liefde van het Hart brengt het je, als jij er aan toe bent, een (nog) betere versie van wat je gekend hebt.

En het mooie is, dat alles goed was, NU is en zal blijven. Elke ervaring laat je iets zien, waar jij je Wijsheid uit kunt halen en dankbaar voor zijn. Niemand kan je deze ervaring afnemen.


De Schepper van Al wat Is

1 opmerking: