Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 18 juni 2017

De Schepper - Overgave maakt het leven tot een Gave

Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief en dierbaar kind, jij en je deeltjes denken vaak dat er niets gaande is. Dat het allemaal wel echt lang duurt.

Dan mag je bedenken dat ongeduld en blijde verwachting, verwachtingsvol zijn, twee verschillende dingen zijn.

Ongeduld is van de illusie en een verwachtingsvol gevoel ontstaat in je Hart, bij volledige overgave aan de stroom van het leven.

En als jij dus vind, dat er weinig of niets gebeurt, dan mag je bedenken dat ook dat gekoppeld is aan ongeduld en je op het verkeerde been zet.

En waarom is dat? Dat je soms zo ongeduldig bent?

Is het misschien omdat je een 'bestelling' hebt gedaan bij het Universum, met tijd van aflevering?

Dat schept heel veel ongeduld en een dosis arrogantie. Want kan jij het grote geheel overzien? Weet jij, wat het allerbeste is voor jou? Denk je niet, dat Mijn Plan geen 'fouten' kent?

Alles gaat volgens Mijn Plan en alles verloopt prima volgens Mijn Plan.

Vandaar dat Ik steeds blijf vragen om jouw volledige overgave aan Mijn Plan, de stroom van het leven.

En dat vind je alleen in je Hart, waar de Liefde vanuit het Licht je voortdurend vult en helpt om dat verwachtingsvolle gevoel te hebben.
Hou van jezelf, zoals Ik van je houd, Onvoorwaardelijk
Vertrouw op Mij, zoals ik op jouw vertrouw, Onvoorwaardelijk
Heb geduld met jezelf, zoals Ik geduld met je heb, Onvoorwaardelijk
Accepteer jezelf zoals je bent in elk moment, zoals Ik jou accepteer in elk moment, Onvoorwaardelijk

Jij bent een fantastisch, creatief en geduldig Lichtwezen.
Laat je dat niet ontnemen door de illusie.

Vertrouw en heb Lief, Onvoorwaardelijk,


De Schepper van AL Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten