Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 15 april 2017

De Schepper / Verlichting



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, dierbaar kind, het is nodig voor Mij, jou er telkens weer aan te herinneren, aan Mijn Onvoorwaardelijke Liefde voor jou, die voor Eeuwig is en waar jij nooit verandering in kunt aanbrengen, of jezelf in kunt verbeteren.

Dat is ten enenmale onmogelijk, want Ik Schep uitsluitend vanuit Mijn Energie van Liefde en Liefde schept uitsluitend Volmaaktheid.

En jij bent uit Mijn Energie geschapen en aangezien Ik uitsluitend Volmaaktheid kan Scheppen, ben jij dus ook Volmaakt naar Mijn Evenbeeld Geschapen.

Vaak word gemeend dat jij naar Verlichting hoort te streven, maar Verlichting lief kind, daar hoef je niet naar te streven, want dat ben jij al in elk moment.

Jij bent alleen een heleboel herinnering aangaande jouw Verlicht zijn, kwijt.

Maar onder de sluier zal Verlichting (NOG) niet tevoorschijn komen.
Maar waarom zou je streven, naar iets, dat je in je wezen, al bent?

Alles accepteren wat er in elk moment gebeurt in je leven, laten stromen en meegaan met de stroom, vol vertrouwen, zonder verzet is het grootste cadeau wat jij jezelf en het grote geheel kunt geven.

Je mag je erop verheugen dat je in elk moment al Volmaakt bent en als je dat gelooft en aanvaard dan gebeuren er wonderen, waar je met de neus boven op staat, want dan stel jij je ervoor open.

En dat is wat Ik jullie toewens! Geloof, Hoop en Vertrouwen dat alles goed is in elk moment, dat er volledig voor je gezorgd word.

En weet dus zeker, dat alles goed is in jouw wereld in elk moment.

De Schepper van Al wat Is.

1 opmerking: