Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

woensdag 22 maart 2017

De Schepper - Volmaakt, Heel en Compleet



Lieve ogen die dit lezen,

Zelfvertrouwen lief kind, is het begin van de wetenschap dat alles een doel dient.

Er is niets dat zo maar even gebeurt, om je te pesten, of om je uit je evenwicht te halen of wat dan ook.

Alles verloopt volgens Mijn Plan en komt uit mijn Liefdesenergie, waaruit ook jij geschapen bent.

Alleen je ‘denken’ kan je wijsmaken dat het niet klopt en dat het niet eerlijk is en ga zo maar door.

Maar zolang het ‘denken’ geleid word door het ego, en niet in dienst staat als vertaler van de stem van je Hart, zal het zelfvertrouwen niet of bijna niet aan de orde zijn.

Hoe zou jij je zelfvertrouwen kunnen halen bij een ego, dat niet eens voldoende vertrouwen aan je schenkt om vooruit te kunnen.

Het ego geeft nooit complimenten of oplossingen, maar lost ‘problemen’ op met andere ‘problemen’!

Het ego dient niet, maar wil gediend worden. Het verlies terrein en verzet zich met hand en tand en jij trapt er steeds weer in.

Omdat je voor decennia lang niets anders gekend hebt. Maar geeft het je zelfvertrouwen? Nee, verre van dat!

Zelfvertrouwen vind je bij Mij omdat het is wat je bent als je Totale Liefde bent.

Jij vertrouwd jezelf als je WEET dat IK je vertrouw, volkomen, want Ik heb je geschapen.

En dit alles vind je uitsluitend in je Hart en nooit in de illusie. Jij bent in elk moment Volmaakt, Heel en Compleet.

En je weet dat alles goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen: