Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

dinsdag 28 maart 2017

De Schepper - Jouw unieke reis



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn allerliefste kind, hoe dierbaar ben jij voor Mij. Ik heb gezien hoe jij Ontwaakte. Ik heb jou worstelingen gezien en de angst en de frustratie.

Maar ook de moed die je tentoon spreidde. Het doorzettingsvermogen ondanks tegenslagen, in jouw gevoel.

Het was een wervelende reis, waarvan jij in het begin, geen idee had hoe zich dit zou ontwikkelen.

Maar er was iets in jou Ontwaakt en een weg terug was er niet.

Maar je hebt, met de keuzevrijheid van Mij gekregen, de weg terug gevonden, zonder kompas, zonder kaart, met alleen een intuïtief vermogen, waarmee je ging voelen, dat het DE weg was, die je wilde gaan.

Met vallen en opstaan ben je door gegaan, een nog vrij dichte sluier trotserend, zoekend en vindend.

Steeds een klein stukje meer herinnering, de Wijsheid die zo lang verborgen was gebleven, terug halend en ontvangend.

Een stevige reis, die je (nog) niet begreep, maar wel moedig bewandelde.

Ik heb een enorme bewondering voor je moed en doorzettingsvermogen, die je gebracht heeft tot NU, buiten de Illusie, maar in je Hart.

En nog vaak heb je dingen die je mag laten gaan. En de hogere energieën teisteren je lichaam, die het heeft te integreren.

Maar lief kind, je bent er! In je Hart, je weet dat jij Liefde bent, van hoe ver je bent gekomen.

Kijk ernaar, neem het in je op! Hou van jezelf om wat je allemaal hebt doorstaan om te komen waar je nu bent.

Sta sterk en fier rechtop en geniet van het uitzicht dat de Nieuwe Aarde je geeft en waar jij mede Schepper van bent.

Weet dat alles grandioos en goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen: