Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 2 maart 2017

De Schepper - "Ik ga het doen, want ik kan het"!



Lieve ogen die dit lezen,

Het observeren van jezelf is iets, waarvoor jij het gereedschap van Mij hebt meegekregen, lief kind.

Ik hoor je vaak zeggen: “Ja, dat lukt me toch niet, hoe kan ik mezelf nou observeren”? Weet je nog? Wat je zegt, dat heb je eerst gedacht en dan ga je het voelen en dan gebeurt het, dat jij jezelf ervan overtuigd hebt dat je het werkelijk niet kunt.

Ga jij tegen jezelf zeggen: “Dat ga ik doen, dat kan ik”! , dan is dat een andere insteek, maar heb daarbij geen verwachtingen maar ga het gewoon doen.

Weet je nog, lief kind? Jij bent niet je gedachten, want daar begint het mee. Wat jij wel bent, woont in je Hart en is Liefde vanuit het Licht. Dat ben je, altijd geweest en je zult het altijd blijven!

En dat jij tijdelijk vergeten bent dat dit het geval is, doet niets af aan je keuze, om jezelf te observeren met je Hart. En op te schrijven, wat jou aan je eigen gedachten, gevoelens en gedragingen opvalt.

Waar kun je nog iets aan bijschaven, omdat het oud overlevingsgedrag laat zien. Wat kun je daaraan laten gaan, met behulp van Ons.

Kijk ernaar, zonder oordeel en constateer, waar je nog vast zit aan de illusie. Je kunt het vanuit de Liefde die je bent. EN je kunt het in elk moment toepassen.

Je bent zover dat je van jezelf houd op een Onvoorwaardelijke Compassievolle manier. Als je dan iets tegenkomt bij het observeren, dat hier niet bij past, hoef je niet verder te gaan en erin te duiken, maar mag je het met Onze Hulp laten gaan.

Vraag en het zal je gegeven worden, klop aan een nieuwe deur en ze zal open gedaan worden. Er is niets, dat Wij niet voor je zouden doen, mits je vraagt. Maar vraag geen instant oplossingen, want Wij overzien het geheel en weten wat jij nodig hebt en dat is niet altijd wat je vraagt.

Alles is altijd voor je hoogste goed en je grootste vreugde in elk moment, vertrouw!

En weet, dat alles goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is


Geen opmerkingen:

Een reactie posten