Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zaterdag 11 maart 2017

De Schepper - 'Groot' denken!



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, waarom ‘denk’  jij zo klein? En dat terwijl jij de illusie ontgroeid bent en je bewust bent van je Hart en het Licht en de Liefde en in veel gevallen ook in je hart woont.

‘Dat kan niet, dat is te moeilijk voor me’! of ‘Daarvoor bent ik te oud, of te jong’! of ‘Daar kan ik niet naar toe, dat is te ver weg’! of ‘Dat zou ik wel graag willen, maar dat kan ik niet betalen’!

En ga zo maar door! Klein ‘denken’ eindigt in klein voelen en dan reageren vanuit je kleinheid.

En dat, terwijl alles open voor je ligt als jij vertrouwd, dat alles klaar voor je staat in het Veld van Overvloed, zoals de Indianen het noemen.

Mijn lief kind, alles is er al! Je kunt vliegen, je kunt springen, je MAG genieten van alles, want alles is in jou en jij bent in alles.

Alles dat je nodig hebt, komt naar je toe in elk moment.

En alles dat je nodig hebt om te weten, word aan je geopenbaard in elk moment.

Jij Mag genieten! Je bent een prachtig Lichtgevend Goddelijk Wezen, in elk moment.

Dat mag jij je realiseren en dat mag je geloven. Kleinheid behoort bij de illusie en daar woon jij niet meer, gedraag je daar dan ook niet naar.

Vertrouw dat je alles al hebt in elk moment dat je nodig hebt, anders zou je het niet in je bezit hebben, is er iets niet, bedenk dan dat het er zou zijn als je het in het moment nodig had.

Houd jij daarin veel tegen door je kleine ‘denken’, ja zeker, want zodra jij je kleine ‘denken’ laat gaan, dan zul je onmetelijkheid zien van de mogelijkheden die je hebt.

Alles is mogelijk voor je, als jij erin gelooft. Geen limieten, maar een grenzeloos bestaan vol avontuur.

Daarom is alles goed in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

2 opmerkingen: