Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 13 maart 2017

De Schepper - Er IS alleen maar Liefde



 Mijn lief koppig kind, steeds weer is jou verteld, dat Liefde het enige is dat er bestaat.

Jij bent voor Eeuwig onlosmakelijk met Mij verbonden en al je deeltjes ook. Al het geschapene is onlosmakelijk met Mij verbonden.

Er bestaat niets anders, Liefde is alles, door alles en in alles.

Jij bent Liefde, altijd geweest, bent het NU en zult het altijd zijn. Niets en niemand kan daar ooit verandering in aanbrengen, ook jij niet.

Ook de illusie niet, die jij met al je deeltjes, samen hebben gecreëerd. Met de Scheppingskracht die je van Mij hebt meegekregen.

Het is Mijn Wil dat jij ontwaakt in de wetenschap dat je nooit bij Mij bent weggeweest en je volledige herinnering is niet te stoppen. Want Mijn Wil is ook jouw Wil.

Het is de keuzevrijheid die maakt dat jij heel vaak blijft hangen in de valstrik van de illusie, want dat is wat jij gewend bent.

En je geloof in jezelf en dus in Mij is vaak nog minimaal.

Mijn Liefde voor jou is niet te beschrijven met woorden, want het gaat je taal te boven.

Jij mag net zoveel van jezelf houden, want je bent Mijn Goddelijke deeltje, in wie Ik mezelf herken.

Maar Ik heb je de keuzevrijheid gegeven, zodat je zelf kunt gaan inzien dat Mijn Wil ook de jouwe is.

De nachtmerrie van de illusie is voorbij, het is de kracht, die jij eraan gaf al kwijt en is aan het versplinteren en vervallen.

Richt je op de Liefde, het enige echte wat jij bent voor Eeuwig, dan ben je Thuis bij Mij.
Hou van jezelf, zoals ik van je hou, dan weet je dat alles goed is in jouw wereld in elk moment.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten