Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 26 februari 2017

De Schepper - Verschillende manieren



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief kind, in mijn vorige boodschap sprak Ik over gecentreerdheid. Er zijn vele manieren om je te centreren.

Als je in de stilte van je Hart gaat. Naar je Centrum van Kracht, waar de regelrechte verbinding ligt met Mij, dan doe je dat tijdens je ‘meditatie’!

Ik kan begrijpen dat jij met al je deeltjes (nog) niet altijd de rust kunt vinden om te mediteren.

Daarom zal Ik verschillende manieren aanreiken om in je Hart te komen en daar te verblijven.

Je kunt rustige, mooie en inspirerende muziek gebruiken, muziek die jou aanspreekt en die met jou resoneert, je sluit daarbij je ogen en laat je drijven op de muziek. Dit zal je vanzelf met je Hart verbinden omdat het je meeneemt op de reis van klanken.

Je kunt ook gewoon gaan zitten en je gedachten laten gaan. Jullie noemen dat heerlijk dagdromen.

Als je werkelijk weg droomt op je gedachten en je laat ze gewoon gaan en gaat je dan heel fijn voelen en rustig, dan kan ik je verzekeren dat je in je Hart bent en je open staat voor elk gevoel en ingeving vanuit het Licht.

Natuurlijk niet gaan piekeren, dan kun je beter iets gaan doen dat je veel plezier geeft en waar je helemaal in opgaat, het maakt niet uit wat, als het maar rust en ontspanning en geen inspanning geeft.

Dit is dus ook weer een manier om open te gaan staan voor je hart en er te verblijven op de manier die bij jou past.

Neem er de tijd voor, voel, luister, laat alles door je heen gaan dat zich aan jou wil openbaren.

Zet er geen voorwaarden bij, laat het gewoon gebeuren zoals het gebeurt. Als je dit gewoon vol houd dagelijks en als het kan meerdere keren per dag, dan zul je vanzelf merken dat je rustiger word en dan zul je dit gevoel willen uitbreiden.

Als je begint met tien minuten dan zal het zich vanzelf gaan uitbreiden tot de momenten die jij nodig hebt.

Houd pen en papier bij de hand en schrijf op als je daar behoefte aan hebt, wat je voelt en ervaart.

En dan, tijdens deze momenten, zul je steeds meer gaan voelen dat alles goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten