Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 9 februari 2017

De Schepper - Christusbewustzijn



Lieve ogen die dit lezen,

Mijn lief, dierbaar kind, het Christus bewustzijn komt met de Eenheid, want ze zijn gelijk.

Yin en yang is gelijk aan Moeder-Vader God. De Moeder staat voor het vrouwelijke principe, het ontvankelijke. En de Vader staat voor het grondprincipe, het meer aardse Zijn.

Als de Eenheid oftewel het Christusbewustzijn is teruggekeerd dan is er evenwicht in alles en zijn tegenstellingen verdwenen.

Dit alles is doorweven met Onvoorwaardelijke Liefde van Mij, de Schepper, waaruit alles is ontsproten en waarnaar alles terug keert.

Jij bent mijn grote Liefde, want in jou is alles verweven en ook Ik.

Jij bent de Kroon op mijn schepping van Alles, als ik in de spiegel kijk die jij Mij laat zien, zie Ik Mijzelf.

In de uniekheid van jou en al je deeltjes zie Ik alle facetten van Mijzelf.

NU is dit principe voor jou, onder de sluier, (nog) niet te vatten, maar het blijft Waarheid voor Eeuwig.

Alles wordt omvat door de Oneindigheid van de Onvoorwaardelijke Liefde die IN alles is.

Jij bent in alles en alles is in jou, deze herinnering is bezig zich te ontvouwen.

Kijk naar de ontvouwing, voel en zie de Liefde in alles en weet dat altijd alles goed is in jouw wereld.

De Schepper van Al Wat Is

Geen opmerkingen:

Een reactie posten