Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 17 oktober 2016

Boodschap van lady Nada - Dubbel



Mijn Geliefde Lichtbroeders en zusters,

Heel veel dingen zijn jullie vergeten door de sluier van de illusie die jullie allen tezamen hebben gebouwd.

Waar Ik graag met jullie over wens te communiceren is een ander soort vergeetachtigheid, door jullie ook wel genoemd, selectief geheugen.

De naam zegt het al, het ene onthouden jullie en het andere drukken jullie in het ‘ vergeethoekje’!

Niet zo handig, want het hoort bij de illusie en is zeker geen deel van de Eeuwigheid.

Jullie zijn er heel goed in om te onthouden wat jullie willen onthouden en dan al het andere te vergeten.

Vervolgens zeggen jullie dan, als kroon op het werk, o ja, dat ben ik vergeten.

Hoe oneerlijk is dat? Jullie hebben keuzevrijheid gekregen en daarop mag door Ons geen inbreuk worden gedaan en dat zal ook niet gebeuren.

Jullie kunnen zelf vast wel heel veel momenten bedenken, waarop jullie iets gevraagd werd en het antwoord zou betekenen, dat je moeite zou moeten doen, om dat te geven.

Geen zin hebbende in al die moeite, zeg je maar, gemakshalve: ‘Ik weet het niet”!

In een flits maak je een keuze die niet erg van je Hart is en zeker niet hulpvaardig. Je zou ook kunnen zeggen: ‘Ik heb nu even geen tijd, maar het antwoord kom ik op terug, dat beloof ik’! En dat doe je dan ook.

Wat Ik hier graag mee wil communiceren is het dubbele in jullie reacties, want jullie maken ook nog vaak onderscheid in de medereizigers, waarvan de heel gevoelige best wel merken dat jij niet de waarheid spreekt.

Je mag hier op gaan letten en er wat mee doen, of niet. Kies je honderd procent voor je Hart dan is het een kwestie van erop letten dat je geen onderscheid maakt en de tijd neemt voor eventuele vragen en je antenne opzet, van je Hart, die door de woorden heen luistert naar een reactie en daar vervolgens op in gaat, dat is hulp vanuit het Hart.

En jullie als Lichtwerkers, kunnen dat, het is een aangeleerd iets, een gewoonte en die kun je laten gaan, Wij helpen je als jij bereid bent dit te laten gaan.

In Wederkerige Liefde,

Lady Nada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten