Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

maandag 3 oktober 2016

Boodschap van Jezus - Oud en Nieuw



Mijn lieve broers en zussen,

Ik wil het graag hebben met jullie over oud en nieuw. Het oude, de illusie, zijn jullie bezig, achter jullie te laten. Het nieuwe is (nog) niet gearriveerd.

Jullie taal is niet toereikend om weer te geven wat hier precies mee bedoeld word. Maar Ik ga het proberen.

Het oude hebben jullie gekozen te ervaren, en deze ervaring heeft in wezen maar een moment geduurd.

Dat is moeilijk te bevatten, gezien het feit, dat jullie talloze ervaringen hebben gehad, waar jullie veel van hebben geleerd en die jullie terug hebben gebracht naar herinnering.

In werkelijkheid zijn jullie nooit weg geweest bij de Liefdevolle omarming van jullie Schepper, Vader/Moeder, God enzovoort.

Het maakt Hem niet uit hoe Hij genoemd word maar of Hij aanvaard en Geliefd word en geaccepteerd als diegene die de regie in handen heeft van deze ascentie in een lichaam en het belangrijkste, als diegene die jullie geschapen heeft in Eenheid, om zichzelf te leren kennen.

Die Oneindig veel van jullie houd, omdat jullie voor Eeuwig in Hem zijn en Hij een deel van jullie is.

Op het moment dat jullie voor de illusie ervaring kozen heeft Hij er een droom van gemaakt, die niets te maken heeft met wat jullie werkelijk zijn, Liefde en voor Eeuwig.

De hele illusie is dus een boze droom en een groot toneelspel, waar iedereen zijn eigen unieke rol heeft gespeeld, maar waar de uiteindelijke regie in handen lag van de Vader die jullie geschapen heeft.

In de illusie zijn jullie opgegaan in jullie individuele spel zodat jullie je de Vader niet meer herinnerden.
Maar jullie zijn door Hem nooit zonder Liefde geweest, want dat is onmogelijk, alleen Liefde bestaat, want het is de energie waaruit alles ontstaan is. ALLES, maar niet de illusie, omdat het fundament van Liefde totaal ontbreekt.

Dus de Liefde die jullie zijn is altijd en overal aanwezig, in alles, voor Eeuwig. Jullie zijn daar een deel van en dat zal altijd zo blijven.

En er zijn inderdaad verschillende dimensies, die jij in je opneemt wanneer jij evolueert.

Dus Ik zal het blijven herhalen, alles is goed in jouw wereld, als jij je focus vanuit je Hart richt op de Waarheid, dat jij Liefde bent!

Ik hou van je want wij zijn één,

Ik voel me vereerd dat Ik met jullie, als Mijn deel, samen mag werken en ook van jullie kan leren, hoe het is om door deze tijd van ascentie te gaan.

Ik hou van jullie, jullie Liefdevolle Broer Jezus


Geen opmerkingen:

Een reactie posten