Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

donderdag 15 september 2016

Boodschap van Jezus - Vragen



Mijn lieve broers en zussen,

Als vrolijke noot, hier ben Ik dan weer.

En Ik help jullie graag met al jullie dingen en dingetjes waar jullie tegenaan lopen.

Vanuit Mijn pure Liefde en mededogen. Ik ben op de aarde geweest, maar niet in de periode waarin jullie je nu bevinden.

Deze ascentie is uniek, want het is nog niet eerder gebeurt.

En voor Mij is het een vermoeden hoe jullie je voelen en dan bedoel ik, over deze ascentie terwijl jullie op de aarde zijn.

Er zullen vele vragen zijn die betrekking hebben op jullie periode in het moment waarop jullie op de aarde zijn, bezig te ascenderen.

En ik heb hier over een voorstel aan jullie die steeds deze berichten lezen.

Jullie mogen vragen stellen en die zullen Mij doorgegeven worden door Martha.

Vragen die betrekking hebben over dit moment waarin jullie je bevinden.

Wij de Verrezen Meesters zullen zoveel mogelijk antwoorden. Jullie zijn degenen die dit pad lopen en Wij zullen Ons beste kunnen geven, het toe te lichten vanuit wat Wij zien en kunnen invoelen.

De vragen zullen door Ons, de Verrezen Meesters zo duidelijk mogelijk weergegeven worden.

Stuur ze  naar Martha op de voor jullie meest unieke wijze en zij zal ze opschrijven en de rest zal volgen,

Wij zijn heel blij dit voor jullie te kunnen en mogen doen.

Jullie liefhebbende broer Jezus

Dit is Martha, het lijkt mij het verstandigst om jullie vragen naar mij te sturen via PB, dan schrijf ik ze op en dat is het enige dat ik hoef te doen, is mij gezegd,

Liefs,     Martha


Geen opmerkingen:

Een reactie posten