Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

vrijdag 9 september 2016

Boodschap van Meester El Morya - Communicatie versus Macht



Mijn geliefde dierbaren van de Eenheid,

Mijn naam is Meester El Morya en ik ben zeer vereerd om jullie te mogen onderwijzen, in dit moment, over ‘open communicatie’ en het omgaan met Macht. Het ene is onvermijdelijk verbonden met het andere.

Op aarde, in de illusie zijn het slechts holle woorden waaraan de betekenis die eraan gegeven word, altijd vanuit eigen overtuigingen komt.

En aangezien de illusie niets te maken heeft met de Universele Wetten die op ‘open communicatie’ en omgaan met Macht van de Eeuwigheidondersteunen, zou ik graag aan jullie willen voorstellen, deze termen strikt te scheiden van de illusie en deze boodschap te lezen met je Hart. Het Hart zal de boodschap begrijpen.

Jullie zijn allemaal, op jullie eigen unieke wijze en pad, bezig terug te keren naar de herinnering van het Hier en Nu en de Liefde vanuit het Licht die jullie zijn.

Waar jullie aan toe zijn is het volgende.

Communicatie is veel meer dan praten, bij Ons gaat het communiceren telepathisch en is vrij van alle storing.

Voor jullie is het de taal, waarmee je, zo zuiver en eerlijk mogelijk, probeert je neer te zetten. Ieder heeft daarin een eigen unieke plek.

Mijn vraag aan jullie is, hoe kunnen jullie eerlijk communiceren als je medemensen een plaatje opplakt, en ze daarmee ‘uitsluit’ ?

Er bestaan groepen op aarde en op het internet, heb ik vastgesteld, die zich ‘besloten’ opstellen en vervolgens, als medemensen zich aanmelden en aangeven bij de groep te willen horen, beoordeeld worden en vervolgens als niet of wel goed bevonden worden.

Is dit open communicatie en een goed omgaan met Macht? Dit mag je in overweging nemen. De aarde en het internet is er vol mee.

En natuurlijk is het een keuze en daar wens ik niet aan te tornen, maar ik geef het graag aan ter overdenking.

Communiceren vanuit je Hart is vrij van storing als jij dat toelaat. Het is Mij bekend dat een ieder daar, in eigen uniekheid, zich bevind en handelt.

Maar om dichter te komen bij het Licht en de Liefde is open communicatie een vereiste.

En hiermee bedoel Ik zeker niet dat jullie het MOETEN maar MOGEN. En daarin bestaat geen goed of fout, het is wat het is.

Maar er zullen jullie steeds vaker dingen aangereikt worden, om de herinnering aan de Eeuwigheid waar je thuis is, te bevorderen.

Ik hoop dat Ik jullie iets heb mogen aanreiken om te overdenken, nadat jullie Hart het heeft ontvangen.

En dan de Macht. Open communicatie brengt om gaan met Macht met zich mee.

Je kunt gemakkelijk overgaan naar Open Communicatie en dan op de stoel gaan zitten van degene die het toevallig een beetje beter weet.

Vergeet daarom nooit, dat jullie als Eenheid dezelfde weg bewandelen.

Mijn advies is dit op je te laten inwerken en je ‘communicatie’ te bekijken, beluisteren en te bevoelen. Niet te beoordelen, dat is niet nodig, maar je mag het zien als een manier om nog dichter bij je thuis te komen, waar Wij jullie opwachten.

In Liefde  Meester El Morya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten