Doorgegeven boodschappen via Martha Schonewille

zondag 28 augustus 2016

Boodschap van Lady Nada



Mijn Lieve Lichtzusters en broeders,

Mijn naam is Lady Nada,

Het is een grote eer voor mij om het vrouwelijke principe voor de aarde te vertegenwoordigen.

 Door vele momenten heen is het ontstaan dat het vrouwelijke principe in onderdrukking is gekomen, waar door het mannelijke principe de overhand heeft gekregen. Dit is aan het stabiliseren.

 Daar mag ik steun in geven en de Harten van de vrouwen helpen zich te openen voor hun Liefdevolle vrouwelijke kant. Die kant omhelst de Kracht die door diepe Liefde voor het Zelf ontstaat. En dan mag ik helpen dit vrouwelijke principe in evenwicht te brengen met het mannelijke principe, beter bij jullie bekend als de Yin en Yang.

 Er zijn onder jullie, vrouwen, die het mannelijke principe een overwicht toestaan in hun leven. En er zijn vrouwen onder jullie die het vrouwelijke principe de overhand hebben gegeven. Bij beide mag ik helpen hier een evenwicht in te vinden. Dit zal ik doen, door vaker contact te leggen, wat een ieder van jullie kan ontvangen die daarvoor kiest. Of, voor degenen die hier niet voor kiezen komen deze boodschappen naar jullie toe als jullie eraan toe zijn.

De mannelijke energie op aarde heeft lang macht uitgeoefend, maar de vrouwelijke energie is aan het groeien, zodat ik mag helpen het evenwicht te behouden en niet door te slaan naar Kracht door Macht.

Ook de mannen die een te veel mannelijke energie met zich meedragen, mag ik helpen hier een evenwicht in te vinden. En ook hierin is het mannelijke principe net zo belangrijk als het vrouwelijke, dus evenwicht, yin en yang, is ook hier nodig. En ook bij de mannen zullen mijn berichten komen op het moment dat ze nodig zijn. Daar word voor gezorgd.

Ik sluit af met mijn dank uit te spreken aan allen die dit contact mogelijk maken, door het Licht in hun Hart steeds meer Kracht te geven, zij zijn de voorlopers, zodat de medemensen kunnen volgen, ik verheug me erop en ben heel dankbaar dat ik dit voor jullie mag doen en zijn,

In wederkerige Liefde,   Lady Nada

Geen opmerkingen:

Een reactie posten